یک عاشقانه ی شعرآمیز
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

و من گاهی دلم یک شعر ناب و ساده میخواهد

نه از جنس قهوه و سیگار و موهای بلوند

شعری از جنس قاصدک های کودکی میخواهم

شعری از جنس آبی دریاها ، شعری از جنس نور مهتاب...

من دلم حس ساده ی یک کودک عاشق را میخواهد

و در این جنگ های روشنفکرانه ی "عشق کشک است" دلم سخت میگیرد...

من هوای تلخ سیگارت را دوست دارم نه به عشق بوی تند سیگارت؛که به عشق گرمای نفس هایت

نوشیدن قهوه ی تلخ را نیز دوست دارم نه برای لذتِ تلخی؛که برای بودن بهانه ای کوچک که کنارت بنشینم

من دلم یک شعر ناب و ساده میخواهد که در آن واژه ها عشق را فریاد میزنند

دل من از زمزمه ها میگیرد ، من دلم فریاد را میخواهد...

دل من یک شعر ناب و ساده میخواهد و بس

پ.ن : دلم گرفته بود یه کم. اینو که نوشتم ، خوبِ خوب شدم.

پ.ن دوم : بابا میگه شعرت یه تقلیده از سهراب. نمیخوام تقلید کنم. ولی چیکار کنم که عاشق شعرای سهرابم و ناخواسته ذهنم مثل اون شعر مینویسه. البته اگه بشه اسمشو شعر گذاشت!!

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:17---21 شهريور 1391
سلام/تقریبا همرو خوندم/فقط میگم ایول/باسپاس
پاسخ:ممنون لطف کردین


shabnam
ساعت17:19---8 شهريور 1391
من هوای تلخ سیگارت را دوست دارم نه به عشق بوی تند سیگارت؛که به عشق گرمای نفس هایت









نوشیدن قهوه ی تلخ را نیز دوست دارم نه برای لذتِ تلخی؛که برای بودن بهانه ای کوچک که کنارت بنشینم





























kheiliiiiiiiiii dooosesh daram










پاسخ: مرسی دوســــتـــــــم


moji
ساعت23:54---7 شهريور 1391
kheili ghashange azizam harcheghad mikhoonamesh sir nemisham be halo rooze man kheili mikhore پاسخ:مرسی ، اینکه تو خوشت بیاد برام خیلی مهمه! میدونی که بهترین دوستمی

shokolattttt
ساعت0:36---1 شهريور 1391
asheghetammmmmm
پاسخ:من بیشــــتــــر :XxXx


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:شعرگونه های شکلاتی من,

12:12 دختر شکلاتی |